ساعات کاری : روزهای زوج ساعت 17 تا 20

مشهد – میدان بیمارستان امام رضا – برج سیمرغ – طبقه ۲ – واحد ۱

دکتر نرگس رزم آرا » تزریق چربی به صورت در مشهد

تزریق چربی به صورت در مشهد

مراقبت های بعد از تزریق چربی
آنچه می خوانید...

افزایش سن ، جوش و آکنه‏ های مختلف ، چین و چروک ، جای فرو رفتگی زخم‏ ها تهدید کننده زیبایی صورت هستند و این موضوع برای بسیار از افراد ناراحت کننده است از همین رو همواره به دنبال راهی برای درمان هستند. اگر شما هم یکی از افرادی باشید که دوست دارید برای جوانسازی پوست صورت خود کاری انجام دهید تزریق چربی به صورت می ‏تواند یک گزینه مناسب برای شما باشد. چرا که با این روش می‏ توان به زیباسازی گونه‏ ها، چانه و زیر چشم بسیار کمک کرد. برای آشنایی بیشتر با این روش و نتایجی که از آن به دست خواهید آورد تا انتهای این مقاله از سایت دکتر نرگس رزم آرا بهترین جراح زیبایی مشهد همراه ما باشید.

 

تزریق چربی به صورت در مشهد - دکتر رزم آرا

 

اگر می خواهید تا به طور خلاصه با این روش جوانسازی آشنا شوید به صدای زیر گوش دهید 📣

 

تزریق چربی به صورت را چگونه انجام می دهند؟

صورت یکی از نواحی است که در اولین نگاه به چشم می خورد لذا زیبایی آن بسیار حائز اهمیت است. یکی از شایعترین نشانه های پیری کاهش حجم چربی در صورت می باشد. در طی فرآیند پیری کلاژن صورت شروع به کاهش یافتن می کند. کاهش حجم چربی در صورت با تغییراتی همراه خواهد بود که می تواند منجر به ظاهر شدن خطوط ریز، چین و چروک و ایجاد فرورفتگی در صورت به خصوص در ناحیه زیر چشم شود.

در روش تزریق چربی به صورت میکرو لیپو اینجکشن چربی‏ های خود فرد (آتالوگ) را استخراج و سپس به قسمت ‏های دیگر بدن انتقال می دهد. در این روش عموما این چربی برای تزریق به قسمت‏ های مختلف صورت که فرو رفته و یا لاغر است استفاده خواهد شد تا از این طریق به جحم دلخواه برسند.

✅ کلمه آتالوگ به معنی این است که چربی از خود فرد گرفته شده است.

روش تزریق چربی به صورت میکرو اینجکشن دارای سه مرحله مجزا است یعنی در ابتدا پزشک مقدار چربی مورد نیاز را از قسمت‏ هایی با ازدحام چربی بالا مانند شکم و ران یا باسن استخراج می‏ کند. در مرحله دوم جداسازی و پاکسازی سلول ‏های چربی صورت می باشد تا یک چربی خالص و قابل استفاده برای بافت صورت به دست آید، در نهایت مرحله آخر تزریق چربی به قسمت‏ های مدنظر انجام می گیرد.

ذکر این نکته بسیار حائز اهمیت می باشد که اغلب تزریق چربی به صورت همزمان با سایر اعمال جراحی همانند جراحی فیس لیفت و بلفاروپلاستی انجام می شود.

توضیحات دکتر رزم آرا بهترین دکتر تزریق چربی به صورت در مشهد

 

کاربرد تزریق چربی به صورت

مهم ترین کاربرد این روش ، جوانسازی صورت است علاوه بر آن سبب فرم دهی، افزایش حجم در ناحیه چانه و گونه ، همچنین اصلاح اسکارهای قدیمی ناشی از اسکار های جوش نیز خواهد شد.

از دیگر کاربرد آن می توان به رفع لاغری صورت اشاره کرد ، افرادی که بسیار جوان هستند و صورت آن ها لاغر است چون تغییرات پوستی ناشی از افزایش سن در آن ها هنوز نمایان نشده است ، می توانند از تزریق چربی به صورت برای افزایش حجم و برجستگی گونه ها استفاده نمایند.

شاید این سوال در ذهن شما ایجاد شود که بر روی کدام یک از ارگان های صورت می توان این روش جوانسازی را انجام داد؟

در پاسخ به این سوال باید گفت که نواحی از صورت مانند خط زیر فکی ، خط اشک ، پلک بالا و ناحیه گونه که با افزایش سن با کاهش حجم مواجهه شده اند، را می توان با این روش جوانسازی ، جوان ساخت.

فیلم تزریق چربی به صورت و رینوپلاستی در مشهد

 

تزریق چربی به صورت برای چه افرادی مناسب است؟

به منظور انجام هر عمل زیبایی در ابتدا باید بدانید که آیا این عمل به درد شما می‏ خورد یا خیر. ممکن است با توجه به عارضه روی صورت، فیزیولوژیک بدن فرد و یا سابقه بیماری یک روش خاص برای برخی افراد اصلا مناسب نباشد. در خصوص استفاده از این روش در نواحی که به علت کهولت سن دچار آسیب شده ‏اند بسیار کمک کننده است.

نقاطی که دارای چین و چروک زیادی هستند مانند: خطوط لبخند و خطوط اخم و همینطور سوراخ‏ هایی که در اثر آکنه در قسمت‏ های مختلف صورت ایجاد شده است بهترین گزینه برای تزریق چربی به صورت هستند.

مزیت تزریق چربی نسبت به مابقی روش‏ ها این است که با توجه به اینکه چربی از خود شخص گرفته می‏ شود در نتیجه مشکلات مربوط به آلرژی در فرد به وجود نخواهد داشت همچنین داشتن سلامت کامل و نداشتن هیچ گونه بیماری از اهمیت بالایی برخوردار است

چه افرادی برای تزریق چربی به صورت کاندید مناسبی نیستند؟

افرادی که با شرایطی همچون ذیل مواجهه باشند کاندید مناسبی برای جوانسازی پوست صورت با استفاده از چربی تزریق شده به صورت نخواهند بود که این شرایط عبارت است از:

  • داشتن سیستم ایمنی ضعیف یا سرکوب شده
  • سابقه قرار گرقتن تحت درمان های شیمی درمانی
  • سابقه مصرف راکوتان در طول سه ماهه اخیر
  • سابقه ابتلا به مشکلات قلبی

مهم ترین اقداماتی که قبل از تزریق چربی به صورت باید انجام شود؟

همانطور که می دانید تزریق کردن چربی به بافت صورت یا نواحی مختلف بدن عموما یک روش جراحی سرپایی است که به راحتی در مطب پزشک نیز انجام می ‏شود. در بیشتر موارد فقط با استفاده از یک بی‏ حسی موضعی در محل امکان انجام عمل وجود دارد. بر اساس تجربه پزشک ممکن است برای بعضی از بیماران که استرس بالاتری دارند آرام بخش ‏های خوراکی تجویز می‏ شود. میزان بیهوشی تزریق شده به فرد به میزان چربی لیپوساکشن و بر حسب نظر پزشک تجویز می‏ شود.

نکته ای که حتما می بایست قبل از تزریق چربی به صورت توجه داشته باشید این است که از دو هفته قبل خوردن داروهایی که منجر به رقیق شد خون می شوند ممنوع است. در صورت مصرف هر گونه دارو لازم است تا پزشک خود در جریان قرار دهید تا مشکلی در حین تزریق برای شما ایجاد نشود.

 

مراقبت های بعد از تزریق چربی به صورت

 

نتایج حاصل از تزریق چربی به صورت

پس از انجام این روش و تزریق کردن چربی به صورت ممکن است تا حدودی تورم و کبودی در محل استخراج چربی یا محل تزریق مشاهده کنید که البته پس از چند روز برطرف خواهد شد.

عموما این پروسه یک فرایند زیبایی با دوره نقاهت کوتاه است و افراد مختلف پس از چند ساعت می‏ توانند به فعالیت ‏های روزانه خود برگردند. ممکن است در ابتدا به علت تورم ناحیه مورد نظر بیمار متوجه تغییر صورت خود نشود ولی جای هیچ نگرانی وجود ندارد چرا که با گذشت زمان و کاهش تورم در ناحیه تزریق نتیجه آشکار خواهد شد.

اگر فردی قصد انجام حجم دهی و یا از بین بردن فرورفتگی‏ های صورت خود را دارد تزریق چربی به صورت نسبت به سایر روش ‏ها پر کننده نتایج طولانی مدتی را به همراه خواهد داشت و در حالت کلی کم خطر بوده و تنها بروز مقداری تورم و کبودی می ‏تواند جزئی از عوارض ناشی از عمل باشد.

سوالات متداول

کلام آخر

از آنجایی که سلول های چربی از سلول های بدن خود فرد است به هیچ عنوان ماده مصنوعی به آن افزوده نمی شود، لذا این روش جوانسازی صورت هیچ گونه واکنش حساسیتی را در فرد نخواهد داشت. در نهایت بگوییم در صورتی که خواستار زیبایی و جذابیت هستید و به دنبال روش های غیر جراحی می باشید تزریق چربی به صورت یک روش کاملا بی خطر و بدون عارضه است و می تواند نتایج زیبا و جذابی را برای شما به ارمغان آورد. برای دریافت بهترین نتایج می توانید به دکتر نرگس رزم آرا مراجعه نمایید. 

 

اشتراک گذاری مطلب:

drrazmara2

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

‌نمونه کارهای  واقعی جراحی سینه 

[ays_quiz id='2']